קסם הדמיות מציעה מגוון רחב של שירותי בתחום ההדמיות אצלנו ניתן למצוא סוגים שונים של הדמיות כגון:

הדמיה ממוחשבת

הדמיה ממוחשבת מאפשרת לנו לקחת רעיון וירטואלי או מתוכנן כדו מימד ולהפוך אותו לתמונה מוחשית. זה יכול להיות תוכנית אדריכלית של בניין או בית או מוצר לפיתוח כהמחשה לפני שיווק.

ההדמיה מאפשרת לראות באופן ויזואלי איך יראה הפרויקט ובכך להמנע מאכזבות ןלהגיע לתוצאה מיטבית.

כמו כן, הדמיות עוזרות בשיווק הפרויקט. בטח יצא לכם לראות שלטי חוצות עם בניינים מרשימים שלמעשה עדיין לא נבנו… מי שירצה להשקיע יותר יוכל לקבל גם סרטי אנימציה או סיורי תלת מימד.

איך זה עובד?

השלבים השונים בהליך ההדמיה

  1. על מנת לבצע הדמיה ממוחשבת אנחנו צריכים לקבל מהלקוח את הרעיון שאותו נרצה להדמות. לרוב שמדובר בבניינים נקבל תוכנית אדריכלית מהאדריכל (מומלץ בקובץ אוטוקאד אך אם אין נסתדר עם מה שיש..) במידה ולא קיימת תוכנית נדע להגיע לתוצאות באמצעות עזרים אחרים.

2. לאחר קבלת התוכנית נדבר עם הלקוח על אופי הפרויקט והחומרים שלו

3. נמדל את הפרויקט ונפיק הדמיה ראשונית ברזולוציה לא גבוהה. נשלח ללקוח ונקבל את חוות דעתו וההערות לתיקונים במידה וישנם. נמשיך לעשות "פינגפונג" של תאום ציפיות מול הלקוח עד שנגיע לתוצאה מיטבית העונה לציפיות.

4. נפיק הדמיות ברזולוציה גבוהה

אנו ב"קסם הדמיות", גמישים ורגישים לצרכי הלקוח ואיננו מגבילים את כמויות התיקונים שיידרשו בתהליך.

הדמית פנים

הדמית פנים נועדה להדמות ולהמחיש חללי פנים במבנים.

לרוב, הדמיות פנים יבוצעו לשני שימושים: למעצבים הרוצים להראות לעצמם וללקוח איך ייראה החלל המעוצב לפני תהליך הבניה הפיזי. ולמשווקי נדלן הרוצים להרשים את הקונים ולהראות חללי דירות מרשימים.

יש הבדל משמעותי בין לבצע הדמיות פנים של מעצב לבין פרויקט לשיווק. היות שכשאנו מבצעים הדמיות למעצב אנו נקבל מהמעצב תוכנית עיצובית מפורטת והנחיות עיצוביות כגון סוגי החומרים, הריהוט, הצבעים וכו'. כך שלאחר סבבי תיקונים התוצאה תצא בדיוק כפי שהמעצב ציפה. לעומת זאת, כשאנו מבצעים הדמית פנים לשיווק ללא מעצב שיתן הנחיות ברקע, אנו נעצב בעצמנו את החלל. במקרה כזה, נבקש מהלקוח לכוון אותנו לסגנון ואופי הפרויקט ומה טוב לקבל תמונות השראה שימחישו את חזון הלקוח לתוצאה המתבקשת (ניתן ואף מומלץ לבחור תמונות השראה מתוך הגלריות שישנם באתר שלנו. תוכלו למצא שם מגוון רחב של הדמיות חוץ ופנים בסגנונות שונים) 

לאחר שנבין מהלקוח את סגנון העיצוב הנדרש, אנו נעצב בעצמנו את החלל ונתרום מנסיוננו עם שנים של עיצוב עכשווי עם דגש על מטרת ההדמיה ואופי הפרויקט.

*תוכלו להתרשם מגלריית "הדמיות פנים" באתר 

יש לציין כי, בשונה מחברות אחרות, אנו איננו מגבילים את כמות התיקונים שיידרשו ולעובדה זו יתרון גדול עבורכם. היות שבמרבית הפרויקטים נדרשים מספר סבבי תיקונים ומתבצע מעין 'פינג-פונג' מול הלקוח עד להגעה לתוצאה הרצויה וברוב חברות ההדמיות לאחר הסיבוב השלישי תאלצו לשלם תשלום נוסף עבור כל סיבוב. 

הרבה שואלים מה המחיר של הדמיות?

הדמיות חוץ, הדמיות פנים… איך מתמחרים?

האמת, שנושא מחירי הדמיות בשוק אינו מוגדר כלל. וישנם מחירים שונים לכל חברת הדמיות. אך יש בזה מן ההיגיון, היות שבשונה ממוצר קבוע הנמכר במחירים קבועים, הדמיות הינם מוצר אומנותי ויש הבדלים מאוד גדולים בין איכות וריאליסטיות ההדמיות בין ספק הדמיות אחד למשנהו.

לכן יתכנו הבדלים מאוד משמעותיים במחיר ההדמיה כמו שיתכנו הבלים מאוד גדולים בעצוב וראליסטיות ההדמיה… אם כי צריך להיות כנים ולומר שלעיתים הפרשי המחירים אינם מוצדקים וניתן למצא הדמיות טובות במחירים שאינם מופקעים.

ואם בכל זאת אתם רוצים לקבל קצת מספרים:

אפשר לומר באופן ממש גס כי המחירים להדמיות חוץ למבנה ממוצע ינועו בין 1800-2500 למידול ותמונה ראשונה. ועל כל תמונה נוספת יגבה תשלום נוסף בהתאם וביחס לכמות המבטים\תמונות שיתבקשו.

בהדמית פנים זה כבר תלוי יותר בעיצוב ובמידול פריטים ורהיטים אם נדרש ויש ליצור קשר על מנת לקבל הצעה ברורה.

צרו כעת קשר טלפוני או מלאו את טופס יצירת הקשר שלמטה ותקבלו הצעה אטרקטיבית

מלאו את פרטיכם להזמנת שירות של מגוון סוגי הדמיות מקצועיות