ההבדל המשמעותי בין תכנון דו מימדי לבין תלת מימד:

קסם הדמיות מספק פתרון מעולה לעיצוב הבית ולתכנון בתים ודירות ברמה מקצועית באמת. חוששים איך יראה הבית בפועל? רוצים לדעת בוודאות מה יהיה הגודל של הסלון ומה המרחק למטבח? לא מבינים את התוכנית?

האמת, שגם אדריכל מנוסה ומיומן לעולם לא יוכל להתרשם מהתכנית האדריכלית כמו שהוא מתרשם מהדמיות תלת מימד, ואם אדריכל מנוסה לא, בוודאי שאדם מן השורה יסתייע מאוד מלראות הדמיה תלת מימד לעיצוב ביתו.
חשוב להבין, כשאנחנו רואים את התכנון ברמה של דו מימד, כל מה שאנחנו רואים הוא למעשה רק פרופורציות, אנחנו לא מרגישים בפועל את ההבדלים, לא חשים את מרחק בין החפצים השונים בין הריהוט, לחלל הוא מרווח, מצומצם או אפילו מרווח מידי.

דבר נוסף שיש להבין לגבי הדמיה בתלת מימד הנה ברמת הצבע והעיצוב. עיצוב הבית ברמה של צבעים, מרקמים, שילוב חומרים, סוגי תאורה, סוגי ריהוט שונים וכו' לא ניתן ללמוד משרטוט אדריכלי פשוט שום דבר בתחום זה של עיצוב.

הדמיה בתלת מימד ליזמים וחברות נדל"ן

חברתנו מספקת שירותי הדמיה בתלת מימד לא רק ללקוחות פרטיים אלא בעובדת בשיתוף פעולה מלא עם יזמים וחברות נדל"ן רבות העוסקות רבות בתחום וזקוקות לשירותי הדמיה בתלת מימד לעתים בתוך עשרים וארבע שעות.
לקוחותינו העסקיים זוכים לשירות מועדף ותנאים מיוחדים שאין כמותם.

סוגי הדמיות תלת מימד לבתים

קיימים שני סוגים עיקריים של הדמיות תלת מימד לבתים:

  • הדמיות תלת מימד פנורמיות: הדמיות אלו מציעות נקודת מבט פנורמית של הבית, תוך שימת דגש על הסביבה.
  • הדמיות תלת מימד פנימיות: הדמיות אלו מציעות נקודת מבט פנימית של הבית, תוך שימת דגש על העיצוב והריהוט.

 

שימושים להדמיות תלת מימד לבתים

הדמיות תלת מימד לבתים משמשות למגוון רחב של שימושים, כולל:

  • תכנון אדריכלי: הדמיות תלת מימד לבתים משמשות אדריכלים ומעצבי פנים לצורך תכנון פרויקטים חדשים. הדמיות אלו מאפשרות לאדריכלים לקבל תובנות לגבי המראה והתחושה של הבית לפני שהוא נבנה, ולשפר את התוכניות בהתאם.
  • שיווק נדל"ן: הדמיות תלת מימד לבתים משמשות יזמים נדל"ניים לצורך שיווק פרויקטים חדשים. הדמיות אלו מאפשרות ליזמים להציג את הפרויקטים בצורה אטרקטיבית ללקוחות פוטנציאליים.
  • שיפור ערך הנכס: הדמיות תלת מימד לבתים משמשות בעלי נכסים לצורך שדרוג ערך הנכס. הדמיות אלו יכולות לסייע לבעלי נכסים להציג את הנכס בצורה אטרקטיבית יותר ללקוחות פוטנציאליים.

הדמיה בתלת מימד מכל הלב

כל לקוח בחברת קסם הדמיות זוכה לשירות מכל הלב, יחס אישי וגם ייעוץ ענייני על פי הניסיון שלנו וההתרשמות שלנו מביצוע ההדמיה. יש לכם הערות? תיקונים? מעוניינים לבצע שינויים? אנו נבצע לכם שינויים והתאמות עד לשביעות רצונכם המלאה. בשבילנו לקוח מרוצה זה הכול.

הדמיה בתלת מימד, תהיה בטוח!

לסיכום נאמר שאם אתם רוצים בית שמעוצב ברמה גבוהה, שכל דבר ממוקם במקום המדויק שלו, בית שאין צורך כלל לבדוק את התכנית בניה בשטח בזמן הבניה אלא שהכול מבוצע בצורה מדוקדקת עם תכנית מדויקת, התקשרו עכשיו ואנו נשמח לתת לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר, כדי שאתם תקבלו תמורה משתלמת מאוד להשקעה בהדמיה.