הדמיות תלת מימד מאפשרות לנו לבחון פרויקט ברמה התלת מימדית שלו. אם מדובר בתוכנית לבניה או במוצר לשיווק, באמצעות הדמיה תלת מימדית ניתן להמחיש את נראות הפרויקט.

עולם ההדמיות מתחלק לשני סוגים באופן כללי:

הראשון- הדמיות תכנוניות שאינם ריאליסטיות מה שמבוצע לרוב באמצעות תוכנת 'גוגל סקטצ'אפ'.

השני – הדמיות ריאליסטיות הנראות כמו תמונה אמיתית. הדמיות אלו נעשות לרוב באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. אנו מתמחים בביצוע הדמיות ריאליסטיות ומשתמשים לשם כך בתוכנת 3DMAX שהיא המומלצת ביותר בתחום ומפיקה תוצאות ברמה הגבוהה ביותר (בתוספת רינדור באמצעות מוער ינדור של ויריי או קורונה)

עם זאת, לא כל מי שמבצע ב-3DMAX מגיע לאותה תוצאה. וכאן חשוב מאוד הניסיון והטאצ' של האומן שמבצע את ההדמיות. אנו צוות של ארטיסטים, אדריכלים ומעצבים עם ניסיון רב בתחום. ניתן להביט באתר שלנו ולראות את הרמה הגבוהה שאנו מפיקים עבור הדמיות תלת מימד שהינה מהגבוהות ביותר שניתן להשיג.

הדמיה תלת מימד אדריכלות - קסם הדמיות

אז מה השירות שלנו בקסם הדמיות מציע לכם?

אנו מספקים סרטי אנימציה בתלת מימד, מה שנותן למשווקי פרוייקטים לקחת את הפרויקט שלהם מספר צעדים קדימה ולהנגיש אותו לקהל הרחב בפלטפורמות המדיה החברתית (יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ועוד) באמצעות סרטון אנימציה שיווקי ומושקע המראה את הפרויקט באמצעות אנימציה תלת מימדית ומסביר על הפרויקט על ידי קריין מקצועי והכל בליווי עריכה מקצועית.

ניתן גם לבצע אצלנו סיורים וירטואליים, שזהו בעצם סיור בשלוש מאות שישים מעלות, בו הצופה נכנס לתוך הפרויקט ומטייל בפנים באמצעות העכבר. הוא יכול לעבור מחדר לחדר באמצעות כפתור וכן להדליק את האור בלחיצה על מנורת בלילה למשל ובכך להעביר את הסיור למצב ערב בו יוחשך הסביבה בחוץ ויודלקו גופי תאורה בבית ויהיה ניתן לראות את הבית בתאורת ערב. בלחיצה שוב על מנורת הלילה יחזור שוב הבית לתאורת יום.

אצלנו ניתן לקבל חבילה משתלמת למשווקי פרוייקטים שתכלול תמונות, סרטון אנימציה שיווקית פלוס סיור וירטואלי בסלון מטבח וחדר שינה. וכל זה יחד במחיר משתלם במיוחד!

לפרטים נוספים והזמנת שירות הדמיה בתלת מימד, חייגו אלינו או מלאו את טופס יצירת הקשר ואנו נחזור אליכם בהקדם

להזמנת שירות הדמיית תלת מימד מלאו את הפרטים בטופס