הדמית חוץ זו הדמיה שמבוצעת מהצד החיצוני של הפרויקט. לרוב, רינדור של בית או בניין מבחוץ.

 הדמיות אלו נוצרות באמצעות תוכנות מחשב מתקדמות ומאפשרות להציג את המבנה בצורה מציאותית ומדויקת, תוך שימת דגש על העיצוב החיצוני, החומרים, הצבעים והסביבה.

הדמיות חוץ מבוצעות לרוב לשני צרכים, האחד – עבור בונים ויזמים שמעוניינים לראות איך יראה הפרויקט לפני הבניה ובכך להיות בטוחים שבבניה הפיזית הם יגיעו לתוצאה המצופה. והשני – למשווקי נדל"ן המעוניינים להרשים את הקונים.

למעשה, הרבה מהמודעות והפרסומים שאתם רואים בעיתונים ובמדיה המציעים פרויקטים של נדלן לרכישה הינם הדמיות. בעיקר הדמיות חוץ.

איך זה קורה?

על מנת לבצע הדמית חוץ אנו נקבל מהלקוח תוכנית אדריכלית של הפרויקט בקובץ אוטוקאד (אם אין אוטוקאד נוכל להסתדר עם כל מה שיש) קובץ האוטוקאד מספר מידע על מבנה הפרויקט והסביבה ובדרך כלל מצויינים גם חומרי המבנה (אם אין חומרים בתוכנית נוכל לתאם זאת בנפרד) 

לפי התוכנית שנקבל אנו נבנה מודל תלת מימד ונאשר אותו מול הלקוח. לאחר מכן, נטפל בחומרים ובסביבה ויחד עם הלקוח נאפיין את הפרויקט ועיצוב המבנה ונגיע לתוצאה רוצויה. לבסוף נרנדר מספר הדמיות חוץ ברזולוציה גבוהה לשביעות רצון הלקוח.

הדמיות חוץ תלת מימד

הדמיות חוץ תלת מימד הן הדמיות המציגות את המבנה בצורה תלת-ממדית. הדמיות אלו מציאותיות יותר מהדמיות דו-ממדיות ומאפשרות להמחיש את המבנה בצורה טובה יותר. הדמיות חוץ תלת מימד משמשות לרוב לצורך תכנון אדריכלי, שיווק נדל"ן או פרסום.

צור קשר כעת וקבל הצעה אטרקטיבית

מלאו את פרטיכם להזמנת שירותי הדמיות חוץ